BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

15 februarie 2011

VEDETISMUL DE CARTON intre emblema si frustrare


VEDETISMUL DE CARTON este de fapt si nu o oglindire a propriei imaginatii, dorinte si afirmare. Dorim sa fim cineva sau ceva in societate insa fara a ne cizela, fara a ne educa in acest sens spusele, gandirea si atitudinea atunci cand am avea cu adevarat ceva de spus. Ne pierdem in detalii inutile, in cuvinte mari si fara sens si in nestiinta culturii personale. Ne place sa ne punem etichete, valori si branduri de renume insa fara a le merita cu adevarat. Mai nou mediul media promoveaza din pacate si cu regret asa zisele vedete cu tulburare de personalitate si de cultura. “Se vinde ce se cere” este falsa aceasta afirmatie, NU, se vinde ce se doreste de catre mogulii agentiilor de presa care folosesc cea de-a patra putere din stat pe post de prostire a populatie ci nu educare a acesteia. Sunt adeptul jurnalismului de calitate si profesional, care stie sa-si respecte ascultatorul, cititorul si telespectatorul, facandu-l astfel dintr-un om simplu si mai putin informat, intr-un om simplu si frumos educat, informat. Informatia are rolul de a ne educa, de a ne creea valori si ideologii, insa daca aceste informatii sunt aruncate si spuse in ironie de catre pitipoancele si cocalarii de sicla nu fac decat sa trezeasca la realitate adevaratii monstrii ai propriilor inculturi si al lipse de bun simt fata de ei insisi si fata de cei ce-i urmaresc. Citim, asculam si vedem pentru ca ne regasim, pentru ca vrem sa schimbam ceva in noi, vrem sa devenim mai buni, mai informati, mai cultivati iar daca noi ne lovim tot timpul de aceste VEDETE DE CARTON care nu sunt altceva decat un produs comercial bagat cu forta la televiziune, in ziar si la radio, nu facem decat sa ne ruinam mintea, sufletul si mintea fata de ceea ce am putea fi noi cu adevarat. Ma deranjeaza foarte mult faptul ca sau rasturnat valorile morale si etice a ceea ce era inainte arta jurnalismului, arta informatiei. Ma deranjeaza sa vad cum sunt promovate nonvalorile iar valorile mor in anonimat. Ma deranjeaza sa vad cum jurnalismul a devenit acum o arma de indobitocire, ironie si discriminare. VEDETISMUL DE CARTON nu este oglinda a ceea ce am avea noi nevoie in astfel de momente dificile din viata societatii romanesti si a vietii personale. VEDETISMUL DE CARTON este VEDETISMUL COMERCIAL care ne este dat la oferta promotionala a limitarii culturii si al bunului simt. Avem nevoie sa invatam sa supravietuim in mod frumos ironiei, prejudecatilor, discriminarii, inculturii unora, transformandu-le in calitati care sa ne fereasca de traiul indecent, de renegarea indentitatii personale si culturale a unei natiuni si a unui individ si de a nu uita ca adevarata valoare a omului este de a fi om ci nu carton…

0 comentarii: