BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

19 august 2010

"Antreprenoriat – Prima ta afacere"




"Antreprenoriatul este singura oportunitate de a cunoaste si de a aplica determinarea și perseverența, dorința de a câștiga, cǎutarea feedback-ului, rezolvarea problemelor persistente, inițiativǎ și responsabilitate, orientare spre oportunitǎți, toleranțǎ pentru eșec, incredere în sine și optimism, realizarea de viziuni, nivelul mare de energie, creativitatea și spiritul de inovație, independența, lucrul în echipǎ si abilitǎți manageriale.
Toate acestea ma ajuta multi mi dezvoltarea stategiilor de voluntariat si de coordonare a acestora.
A fi antrepenor inseamna a te cunoaste pe tine si ceilalti. A da sansa fiecaruia sa-si dezvolte personalitatea si profesionalismul intr-un scop comun. Vreau sa particip la acest modul, pentru ca imi dorec din suflet sa cunosc noi metode, sa-mi dezvolt si sa-mi cizelez abilitatile ascunse sau dezvoltate ulterior in urma acestui modul.
Este foarte important pentru mine
antreprenoriatul pentru ca ma ajuta sa cunosc si sa accept oamenii, ma ajuta sa lucrez mai usor cu tinerii voluntari, dezvoltandu-le sau descoperindu-le abilitatile si personalitatea, ma ajuta sa-mi asum riscurile, sa am incredere in propriile forte si ale semenilor. Oportunitatile sunt ceea ce ne ajuta sa legam prietenii, sa fim mai toleranti, mai creativi, mai energici si orientati spre solutii nu judecare. Acest modul ma ajuta sa lucrez intr-o echipa in care nu ne cunoastem si astfel vedem metodologia de implicare si cunoastere unul fata de celalalt. Este important ca lucrul in echipa sa fie eficient prin comunicare si implicare, prin dezvoltare si cunoastere, prin solidaritate si asociativitate. Atreprenoriatul social este ceea ce vom cunoaste si ce vom accepta la lumea, societatea si comunitate in care noi crestem, avem nevoie de cunoasterea si dezvoltarea unui astfel de antreprenoriat in randul  tinerilor din comunitatiea si societatea din care facem parte fiecare. Cunoasterea si dezvoltarea antreprenoriatului social in randul tinerilor duce la buna dezvoltare a tarii si a comunitatii in care traim, invatam si muncim. Avem nevoie sa cunoastem si sa ne implicam, in astfel de proiecte de interes comun al tinerilor si astfel vom creste si dezvolta tineri, capabili de o decizie inteleapta si cu oportunitatea, de a duce mai departe cele invatate, prin aplicabilitate de durata. Cunoscand aceste strategii, oportunitati si abilitati manageriale, ma ajuta enorm sa dezvolt initiative si responsabilitati, de care cei din jurul meu sa fie mandrii si fericiti. „Spiritul turmei” este un fel de antreprenoriat dar din pacate are o conotatie distructiva, avem nevoie de un antreprenoriat in care fiecare sa avem dreptul de a ne schimba, acceptand lumea asa cum este, fara a o judeca ci prin implicare, inovare si invatare sa depasim frontierele cunoasterii.
Modulul acesta este de mare ajutor pentru mine care imi doresc o prima afere, in care sa fiu fericit atat eu cat si cei ce lucreaza in viitoarea mea companie, as vrea ca fiecare om din compania mea sa-si gaseasca locul si fiecare sa contribuie la buna dezvoltare atat pe plan personal cat si plan profesional. Elementele schematice ale primei afaceri ma ajuta sa inteleg si sa accept metodologia acesteia.
Sa stiu sa fiu omul potrivit la locul potrivit si sa aleg oameni cu potential, acordand sansa de a avea experienta in cadrul propriei afaceri. Va multumesc pentru sansa de a participa la acest modul, destul de important in dezvoltarea personala cat si profesionala a mea si viitorilor parteneri si colaboratori.
"
Acest eseu a fost conceput pentru participarea mea in cadrul proiectului
„Implicare, Învăţare, Inovare - Frontierele Cunoaşterii” realizat de catre ANST prin modulul "Antreprenoriat – Prima ta afacere"

0 comentarii: